Dodatečná sleva 8 % na všechno! V košíku stačí zadat kód "VITEJ8". Akce platí do 21. 10. 2024!

Spojili jsme síly s Bikerem!

Jak jste jistě zaznamenali, spojili jsme síly s Bikerem. Dvě velké společnosti se tak daly dohromady, aby byly ještě lepší a zákazníci dostali to nejlepší. Hromadí se nám však dotazy ohledně soužití, fungování e-shopu, prodejen atd. 

Spojili jsme síly
 

Pojďme se na všechny důležité otázky podívat společně.

 

1. Mohu si svoji objednávku vyzvednout i na výdejních místech Bikera?

Ano, k našemu výdejnímu místu v Jablonci nad Nisou a v Liberci přibyla další výdejní místa:

 

 

Osobní odběr si zvolíte v nákupním košíku při dokončení nákupu.

 

2. Chci si nakoupit u Bikera, ale vyzvednout objednávku v Cycology v Jablonci nebo v Liberci. I to mohu?

Ano! Pokud dokončíte svůj nákup u Bikera, ve výběru dopravy si stačí vybrat místo osobního odběru:

 

3. Mám stále možnost navštívit prodejnu v Liberci nebo v Jablonci nad Nisou?

Samozřejmě! Naše prodejny jsou v provozu i nadále, a to za stejných podmínek. Vybírat u nás můžete z veškerého cyklo sortimentu, na který jste byli zvyklí. A některé značky i přibudou.

Otevírací dobu obou prodejen můžete zkontrolovat zde.

 

4. Mohu i nadále využívat jablonecký a liberecký servis?

Servisní střediska jsou čím dál více žádanou službou, kterou posouváme neustále dopředu. Proškolení servisní technici jsou k dispozici každý všední den v Jablonci i v Liberci. 

Díky našemu spojení se brzy dočkáte našich servisních služeb i na prodejnách Bikera. O všem budeme včas informovat.

Co nabízíme v rámci servisního střediska v Jablonci a v Liberci:

• Základní servis - kontrola celkového stavu kola, seřízení řazení a brzd, dofouknutí pneu atd.
• Standardní servis - základní servis + centrování kol + promazání bowdenů a lanek atd.
• Velký servis - standardní servis + čištění a promazání hlavového složení + seřízení nábojů a namazání konusů atd.
• Mytí kola
Servis tlumičů a vidlic
• Garanční prohlídky
• Pozáruční servis trenažérů Elite

 

5. Kam mám poslat zboží, které mi nevyhovuje a chci ho vrátit?

• elektronicky - zadávajte reklamace elektronicky přes Cycology - RETINO
osobně - od března bude možné vracet zboží/posílat na reklamace jak na adresu centrálního skladu (Královická 374, Zápy), tak i na všechny pobočky Bikera a Cycology

 

Spojili jsme se, abychom vám, zákazníkům, mohli poskytovat ty nejlepší služby na celém trhu.

 



 

Spojili jsme síly s Bikerem!
Vytvořeno03.10.2024
Nastavení cookies pro lepší uživatelský zážitek
Tento web používá cookies k zajištění nejlepšího uživatelského zážitku. Cookies jsou malé soubory, které se ukládají na vašem zařízení při návštěvě našeho webu. Pomáhají nám analyzovat, jak web používáte, a umožňují nám zlepšovat a personalizovat naše služby. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte souhlas s použitím cookies, s použitím a předáváním údajů o vašem chování na webu a s použitím vašich osobních údajů k personalizaci i nepersonalizaci reklam na sociálních sítích a reklamních sítích našich partnerů. Nastavení cookies můžete upravit kliknutím na tlačítko „Upravit nastavení“. Kliknutím na „Odmítnout vše“ budou použity pouze nezbytné cookies pro provoz webu. Více informací o zpracování údajů naleznete na této stránce.
SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout vše